Cena dopravy

 

 

Obchodní balík České pošty

Česká pošta doručuje Obchodní balík do 24 hodin po odeslání. V den expedice zásilky obdržíte e-mail s číslem balíku, který máte možnost sledovat na internetových stránkách České pošty www.cpost.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php . Pokud nemáte přístup na internet, můžete k získání informací o odeslané zásilce využít bezplatného telefonního čísla 800 177 889.

Balíky jsou doručovány v pracovních dnech, v době obvyklé v místě dodání. Pokud nebudete na dodací adrese zastiženi, bude zásilka uložena na nejbližší poště, skladující balíky  www.cpost.cz/cz/nastroje/vyhledat-postu-nebo-psc-id352/

Tento způsob dopravy se týká doručování pouze v rámci ČR.

Upozornění: Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů (započítávají se i dny volna) po odeslání, bude automaticky vrácena zpět.

Cena dopravy pro Obchodní balík České pošty
Dopravné při platbě předem 89,- (včetně DPH)
Dopravné + dobírečné při platbě na dobírku 89+40,- (129,- včetně DPH)
Dopravné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) 0,-
Dobírečné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) 40,-

 

 

 

Zásilková společnost PPL

PPL doručuje zásilky obvykle do 24 hodin po odeslání. V den expedice zásilky obdržíte e-mail s číslem balíku, který máte možnost sledovat od následujícího dne na stránkách  www.ppl.cz

Doručení balíku:

  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL) 
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
 
Převzetí a reklamace:
  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obav s následným uplatňováním případné škody
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
 
Komunikace s PPL
  • pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

Tento způsob dopravy se týká doručování v ČR a na Slovensku.

 

Cena dopravy PPL pro ČR
Dopravné při platbě předem 89,- (včetně DPH)
Dopravné + dobírečné při platbě na dobírku 89+40,- (129,- včetně DPH)
Dopravné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) 0,-
Dobírečné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) 40,-

 

 

Cena dopravy PPL pro SR
Dopravné při platbě předem 239,- (včetně DPH)
Dopravné + dobírečné při platbě na dobírku 239+40,- (279,- včetně DPH)
Dopravné při objednávce zboží nad 15000,- (včetně DPH) 0,-
Dobírečné při objednávce zboží nad 15000,- (včetně DPH) 40,-

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.