Cena dopravy
Obchodní balík České pošty
Česká pošta doručuje Obchodní balík do 24 hodin po odeslání. V den expedice zásilky obdržíte e-mail s číslem balíku, který máte možnost sledovat na internetových stránkách České pošty www.cpost.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php . Pokud nemáte přístup na internet, můžete k získání informací o odeslané zásilce využít bezplatného telefonního čísla 800 177 889.
Balíky jsou doručovány v pracovních dnech, v době obvyklé v místě dodání. Pokud nebudete na dodací adrese zastiženi, bude zásilka uložena na nejbližší poště, skladující balíky www.cpost.cz/cz/nastroje/vyhledat-postu-nebo-psc-id352/
Tento způsob dopravy se týká doručování pouze v rámci ČR.
Upozornění: Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů (započítávají se i dny volna) po odeslání, bude automaticky vrácena zpět.
Dopravné při platbě předem | 119,- (včetně DPH) |
Dopravné + dobírečné při platbě na dobírku | 119+40,- (159,- včetně DPH) |
Dopravné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) | 0,- |
Dobírečné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) | 0,- |
Zásilková společnost PPL
PPL doručuje zásilky obvykle do 24 hodin po odeslání. V den expedice zásilky obdržíte e-mail s číslem balíku, který máte možnost sledovat od následujícího dne na stránkách www.ppl.cz
Doručení balíku:
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL)
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obav s následným uplatňováním případné škody
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
-
pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Tento způsob dopravy se týká doručování v ČR a na Slovensku.
Dopravné při platbě předem | 129,- (včetně DPH) |
Dopravné + dobírečné při platbě na dobírku | 129+40,- (169,- včetně DPH) |
Dopravné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) | 0,- |
Dobírečné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) | 0,- |
Společnost DPD
Dopravné při platbě předem | 119,- (včetně DPH) |
Dopravné + dobírečné při platbě na dobírku | 119+40,- (159,- včetně DPH) |
Dopravné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) | 0,- |
Dobírečné při objednávce zboží nad 5000,- (včetně DPH) | 0,- |
Osobní odběr
Osobní odběr je samozřejmě zdarma. Jakmile obdržíte e-mail se zprávou, že je zboží připraveno k odběru, můžete si zboží vyzvednout podle pokynů ve zprávě. Zboží zůstává připraveno 5 pracovních dnů, poté je při nevyzvednutí zařazeno zpět do e-shopu k prodeji.